بررسی موفقیت آمیز فروش پیتزا داوود از سال ۱۳۴۰ تا کنون
وقتی برای اولین بار وارد کوچه لولاگر می شوید اولین چیزی که نگاه شما را درگیر می کنید، چیست؟
وقتی وارد کوچه لولاگر می شوید اولین چیزی که نگاه شما را درگیر خود می کند و ممکن است برای افراد جالب باشد ساختمان قرینه ای است که در اول کوچه قرار دارد. حتی ممکن است گردشگرانی خارجی را ببنید که در حال عکاسی از ساختمان های قرینه هستند، وقتی نزدیکتر می روید کم کم افرادی را مشاهده می کنید که در گوشه کنار خیابان مشغول خوردن کالباس خوش آمدگویی هستند تا پیتزای آنها آماده شود. وقتی دم در میرسید با یک مغازه سی متری مواجه می شوید که دو در شیشه ای سفید دارد. اما دلایل اصلی فروش آن تاکنون چیست،
- وقتی برای اولین بار دو نفری به اینجا می آیید فرد فروشنده از شما سوال می کند چند پیتزا می خواهید شما می گویید دوتا و او در جواب می گوید یکی بگیر اگر سیر نشدی یکی دیگه بگیر به این گونه شما تصور می کنید که او فقط به دنبال فروش نیست.
- به شما هر مقدار که بخواهید کالباس خوش آمد گویی می دهند.
- او برای خود Gamification داشت مثلا شما را دوست عزیز خطاب می کرد یا گاهی به افراد شکلات می داد
نکته جالب توجه اینکه وقتی تیم ثروت آفرینان این شخص را به دانشگاه تهران دعوت کرد دلیل عملی برای فروش۱۱۰۰ نان پیتزای خود نداشت.
دوره بازاریابی و فروش مناسب چه کسانی است؟ - مدیران عامل
- مدیران میانی و اجرایی سازمانها و شرکتها
- کارآفرینان
- صاحبان صنایع و پرسنل کلیدی
- دانشجویان
- افرادی که دنبال موفقیت و پولدار شدن است.
دوره های که ما به شما پیشنهاد میکنیم … - روانشناسی و مدیریت ارتباط با مشتری CRM
تعریف روانشناسی، مدیریت، ارتباط و مشتری
جایگاه روان شناسی سازمانی از دیدگاه فرد شاغل و سازمان
بازاریابی نوین و جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری
خطاهای ادراک و تاثیر آن بر شناخت خود و مخاطب
چیستی CRM
جایگاه CRM در چرخه بازاریابی سازمان
چهارچوب عملیاتی و اجرایی CRM
روشهای تقسیم بندی و شناخت مشتریان
آشنایی با مدیریت دانش مشتریان
باشگاه مشتری و چیستی آن
روشهای افزایش سهم از مشتری و حفظ ارتباطات بلندمدت با مشتری
سنجش رضایت مشتری و روشهای وفادار سازی مشتریان
مدیریت بازاریابی
اصول و مبانی بازاریابی با نگرش استراتژیک
آنچه مدیران از تحقیقات بازاریابی باید بدانند
مدیریت استراتژیک بازاریابی (STP )
مدیریت ترویج و تبلیغات تجاری
مدیریت برند وچگونگی ارتقاء خوشنامی سازمان
سیاست گذاری محصول (کالا و خدمت)
سیاست گذاری قیمت گذاری
سیاست گذاری توزیع
پیاده سازی و کنترل عملیات بازاریابی
چالشهای بازاریابی و توصیه های کاربردی بازاریابی در عصر حاضر
تبلیغات و تکنیک های پیشبرد فروش
خصوصیات فروشنده حرفه ای
شرح وظایف و مسئولیت های یک فروشنده
نحوه صحیح آغاز فرآیند فروش
شناخت انواع نیاز های مشتری
مذاکره روی قیمت
روش های خاتمه فروش
ترویج فروش
ابزارهای پیشبرد فروش و تخفیفات
اخلاق حرفه ای فروشندگی
مدیریت برند
برند چیست و مفهوم آن در عصر حاضر چه می باشد؟
متولی برند در سازمان ها
مزایای برند سازی برای سازمان ها
استراتژی برند و لزوم آن
فرایند تدوین استراتژی برند
قواعد نام گذاری در حوزه کسب و کار
اهمیت حمایت از نام و نشان تجاری
شرایط ثبت نام و نشان تجاری
دلایل مخالفت با یک نام و نشان تجاری
مدیریت فروش
جایگاه فروش در علم مارکتینگ وطراحی ارتباطات حوزه فروش
وظایف سرپرستان نیروهای فروش
اصول وفنون مذاکرات حرفه ای فروش ومدیریت وصول مطالبات
تکنیکهای ارتباط موثر ومهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی
نگرشی بر تیپهای شخصیتی وهوش هیجانی
حضورموثر درنمایشگاه های تجاری ومهارتهای فروش تلفنی ونامه نگاری تجاری
مهمترین نکات تحقیقات بازاریابی در فروش موثر ومهندسی پیش بینی فروش
بهره گیری موثراززبان بدن در فروش حرفه ای وطبقه بندی مشتریان ومشتری نوازی
اصول صادرات موفق
مهمترین چالشهای فروش درعصرحاضر